donderdag 21 februari 2008

Time flies when you're having fun

Dinsdag 19 februari 2008.
Er zijn trainingen waar heel weinig over te vertellen is. In tegenstelling tot een mooie rit door het Hollands landschap waarover nog het een of ander te melden is, is een training op de hometrainer bovenal saai en soms een ware helletocht. Deze dinsdagavond, met buiten een koude gure wind, stond er dus zo'n ritje op het programma. Met m'n oude Koga Miyata in de hometrainer (Tacx Swing) voor de tv (voetbalwedstrijd Liverpool - Internazionale) gingen we van start.
Misschien lag het aan de test van de dag ervoor of aan de voetbalwedstrijd of misschien gewoon aan mijzelf, maar na 20 minuten begon ik al op m'n klokje te kijken en verlangde ik alweer na het einde! Wat een ellende, ik had nog ruim een uur te gaan en ik vond er nu al geen r......t meer aan! Tegenwoordig vliegt de tijd, met alles wat je doet. Heb je ook dat idee? Moet je eens op een hometrainer gaan zitten, dan piep je wel anders! Gelukkig is m'n zelfdiscipline met het stijgen van m'n conditie meegegroeid en kon ik toch nog 1,5 uur volmaken, maar om nou te zeggen dat ik het naar m'n zin had, nou nee. Maar goed, dat soort avonden kan je wel eens hebben, je hebt gezweten, daarna snel vergeten en vervolgens maar wat eten (het is nog lang geen Sinterklaas, maar het rijmen gaat al lekker). Hopen dat het donderdagavond droog is dan ga ik lekker weer naar buiten, donker of niet! Oh ja, Kuyt scoorde de 1-0, was er toch nog iemand blij.

Geen opmerkingen: