zaterdag 23 mei 2009

Zelfportret

Het leek wel zomer vandaag, wat een lekker weertje! Binnenblijven was geen optie. Na afgelopen donderdag was het gepast om wat mededogen te tonen t.o.v. mijn spieren, dus werd het een mooi rondje door de Alblasserwaard, lekker vlak in een beschaafd tempo.
Eindelijk de hersencellen weer een keer op een rijtje voor de start dus de fotocamera werd niet vergeten en ging mee in de achterzak. Inclusief opgeladen batterij (is ook vrij essentieel als je foto's wil nemen). Er werd een poging ondernomen om al rijdend wat foto's van mijzelf en omgeving te nemen. Het resultaat zie je hieronder :






Wel erg rood allemaal, ik geef het toe, maar ben best redelijk tevreden met het resultaat. Op de laatste zie je mooi de weerspiegeling in het brillenglas.
Een goeie oplossing voor als je, net als ik, niet zo van stoppen houdt. Gewoon lekker doorkarren, de camera laten klikken, een stuk of 10 keer achter elkaar en dan thuis de beste eruit zoeken. Het is gewoon een kwestie van efficiƫnt met je kostbare tijd omgaan. Time-management.
Trouwens een prachtig rondje, vrij rustig voor zo'n mooie zaterdag en geen last van vermoeide SRC-benen. Het enige minpuntje, en dan een heel kleintje, was dat ik iets te weinig gegeten had en op het eind met een wat lege maag zat. Het voordeel was dan weer dat de snelheid omhoog ging om maar zo snel mogelijk thuis voor de pasta te zitten. Kwam ik uiteindelijk toch nog op een gemiddelde van 32 per uur uit!
Voor een ieder die zich geroepen voelt in mijn wielsporen te treden volgt hierbij de gereden route. Veel plezier. Ciao!


Fiets route 190517 - powered by Bikemap

3 opmerkingen:

Gert zei

Al foto's makend toch nog 32 gemiddeld rijden, ik vind het knap!

isela zei

The scenery of your last ride is amazing! The blog banner picture is really cool too.

Carbonfire zei

Beschaafd 32 gemiddeld, met 1 hand aan het stuur. Het moet niet gekker worden ;~)
Toevallig heb ik zondag ook een zelfportret geschoten.
Geschaafd ;~(