dinsdag 26 mei 2009

Mooi

Deze week een wat rustiger weekje, mooi gepland als je kijkt naar het beestenweer wat over Nederland is getrokken. Bovendien heb ik morgen mijn jaarlijkse inspanningstest en uitgebreide keuring bij het SMA in Amsterdam en Sportadviesbureau Contest. Ik ben benieuwd of het goede gevoel over de conditie ook tot uitdrukking komt in de resultaten van de test.
Donderdag pas weer een fietstraining en dan op naar het Pinksterweekend met op zaterdag de Bilzen Classic (175km) en op maandag de Klimtocht over de Veluwe vanuit Heelsum (140km).
Morgen eerst lekker een beetje uitslapen en dan op naar Amsterdam!

Onderstaand nog een foto genomen tijdens de Shimano Fie
ts Challenge van 3 mei 2009. Mooi!



3 opmerkingen:

Angelo Roelandt zei

Hoi Ton,

mooie foto !!
Nu je het zegt, ik zie je inderdaad net voor me rijden naast Gert net na de start van de SRC. Ik rij ook de 175 km, hoelaat ik start dat hangt er een beetje vanaf. Wellicht zie ik je in Bilzen. Mooi parcour en weer een stuk zwaarder gemaakt dan vorig jaar (nu 2041 hoogtemeters ipv 1645 vorig jaar) Hoe is je fietstest verlopen?

Groeten,

Angelo.

Lars zei

Ben benieuwd naar de uitslag?

Arno Smit zei

En...wat waren de resultaten van de test? Groet, Arno