woensdag 6 mei 2009

Spielberg lacht

De grootste fout die je als filmmaker zo ongeveer kan maken is een fout in de titel. Dat ik niet geboren ben voor het filmvak blijkt uit het feit dat ik de Shimano Fiets Challenge op 4 mei 2009 heb laten plaatsvinden. 4 mei?????
Spielberg ligt in een deuk en hoeft dus niet bang te zijn voor concurrentie. Het zou wat zijn geweest als hij zijn films "Star Wors" had genoemd. Hij zou het waarschijnlijk ook niet ver geschopt hebben.
Laat ik het maar vooral bij fietsen houden!
Vrijwel niemand die het trouwens is opgevallen, de tijd gaat ook zo verschrikkelijk snel, geen mens die meer weet wat voor datum het is. Behalve een zeer oplettende Gert Noordhoek, bedankt voor de tip! De video is inmiddels aangepast en kan ik mij gelukkig weer in het openbaar vertonen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Ton,

Lees je blog graag. Wil ook graag een Willier Izoard. Houdt je passie levend. Maar hou het maar bij fietsen. Want wat Spielberg en Star Wars met elkaar te maken hebben, weten ze hier in Friesland (vandag weer heerlijk tegen de wind in gefietst, maar dat zal jij ook wel kennen) ook niet. Hier houden ze het meer op George Lucas,

Groeten,
Herman.

Ton zei

Ik stapel fout op fout. George Lucas natuurlijk en niet Steven Spielberg. En toch ben ik een fervente filmliefhebber.