woensdag 11 maart 2009

Mistig hoofd

Nog even een overzicht van afgelopen week.
Na 2 trainingen op de Tacx waarbij er zoveel lichaamsvocht geproduceerd werd dat ik blij ben dat ik een zwemdiploma heb, was de afgelopen zaterdag weer gereserveerd voor een lange duurtraining. De zon die in de vroege ochtenduren scheen werd, toen ik even niet oplette, zomaar ineens ingeruild voor een dikke mist. Ik heb een half uurtje langer gewacht maar daarna ben ik toch maar gewoon gaan fietsen in de hoop dat de mist wel weer zou verdwijnen. Na een krap uurtje onderweg was dat ook zo en kwam de zon weer terug al was die wat minder uitbundig dan een paar uur eerder.
Zonder al teveel in detail te treden (kijk maar op onderstaand kaartje voor de route) was het weer een mooi ritje met een nieuw stukje erbij waar ik nog niet eerder gefietst had (het meest westelijke stukje op de kaart om het water heen). Na net geen 5 uur fietsen en 147 km was ik weer thuis.
Mijn laatste wapenfeit tot heden want die zaterdagavond werd ik (niet blij) verrast met de verschijnselen van een opkomende verkoudheid (keelpijn, verstopte neus), de mist was in mijn hoofd blijven zitten.
De extreem zonnige zondag moest ik dus helaas fietsloos voorbij laten gaan en ook de daarop volgende maandag en dinsdag werden overheerst door snot, tempo (de zakdoekjes) en aspro's.
Vandaag is het echter weer een heel stuk beter en ga ik zometeen even een uurtje losfietsen op de Tacx. Even de laatste virusrestjes op hun donder geven! Ciao!

Bike route 128854 - powered by Bikemap 

2 opmerkingen:

Gert zei

Mooi rondje Ton! Wel een stuk waar het aardig kan waaien, misschien daarom kou gevat?

Ton zei

Nou, de wind viel zaterdag reuze mee. M'n collega's op het werk zijn meer de schuldigen, die liepen heel de week al te snotteren!