vrijdag 11 april 2008

Veenendaal-Veenendaal

Na een belabberde trainingsweek staat morgen de toertocht Veenendaal-Veenendaal op het programma over een afstand van 135km.
Alleen afgelopen dinsdag zat ik op de fiets en op de weg van werk naar huis merkte ik al dat er weinig benzine in de tank zat. De krachttraining ging dan ook niet echt soepel en na 61km ploeteren was de tank (inclusief de reservetank) helemaal leeg. Voorjaarsmoeheid? Geen idee, maar ook woensdag en donderdag was ik te moe om op de fiets te stappen en zelfs het prachtige weer kon daar niets aan veranderen.
De fiets dus maar gepoetst in het zonnetje en alles goed gesmeerd zodat ik morgen alleen mezelf de schuld kan geven als het niet lekker gaat. Maar ik heb goede hoop want vandaag voel ik dat er al weer meer energie in het lichaam zit, het was hopelijk een klein dipje en van een “vormcrisis” durf ik nog niet te spreken.
Morgen dus lekker over de heuvels van de Veluwe (Posbank, Zypenberg, Grebbeberg, Koerheuvel e.d.) want ik heb er wel zin in, hopelijk blijft het weer nog even goed.
Volg deze link voor info over de toertocht en misschien tot ziens morgen!

Geen opmerkingen: