zondag 9 maart 2008

Tijd voor een lijstje

Op deze troosteloze natte zondag, de eerste sinds vele weken, stond ik niet echt uitgerust op uit bed. De pittige tocht van gisteren zat duidelijk nog in de benen en met het uitzicht op de druilerige regen besloot ik om een extra rustdag in te lassen. Ik ben zeker geen "mooi-weer-fietser" maar dit was, alles in ogenschouw genomen, een uitgelezen dag om een mooi lijstje te maken.
De voorbereiding op de Marmotte zou via deze ritten moeten gaan verlopen:
-14 t/m 17 maart fietsweekend in Dillingen (Luxemburg)
-22 maart Joop Zoetemelk Classic in Leiden 75 of 150km
-24 maart Rabobank Bultentocht in Driebergen 160km
-30 maart Grebbelinie Toertocht in Leusden 150km
-5 april Flierefluiterstocht in Capelle a/d IJssel 125km
-19 en 20 april trainingsweekend Zuid-Limburg
-26 april Ronde van Noord-Holland in Oostzaan 160km
-4 mei Shimano Fiets Challenge in Vaals 150km (cyclo)
-11 mei Tilff-Bastogne-Tilff 237km
-16 t/m 23 mei trainings"rust"week in Friesland
-24 mei Jean Nelissen Classic in Vianden (LUX) 210km
-31 mei La Claudio Chiapucci in Arnay-le-Duc (FRA) 161km (cyclo)
-8 juni Klimtoertocht over de Veluwe in Renkum 140km
-14 juni Naaldentocht in Soest 150km
-21 juni Jan Janssen Classic in Wageningen 200km
-22 juni vertrek naar Frankrijk, 2 weken voorbereiding Marmotte die op 5 juli 2008 de climax van dit lijstje zal moeten worden.
Wellicht dat er uit dit lijstje nog wat wegvalt of bijkomt, maar in principe zijn dit de uitgekozen ritten voor de komende maanden. Ik heb er nu al vreselijk veel zin in, zeker als ik denk aan het mooie weer en de warme zomeravonden waarop trainen allesbehalve een straf is. Als ik nu naar buiten kijk lijkt het er in de verste verte nog niet op, maar om maar eens een cliché er tegenaan te gooien: na regen komt zonneschijn!
Al zal ik waarschijnlijk niemand herkennen, misschien kom ik jullie webloggers ergens deze zomer wel tegen. Ga gerust in m'n wiel zitten, je bent hierbij van harte uitgenodigd!


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat lijkt me een behoorlijk pittig lijstje! Pas maar op dat je niet overtraind raakt tegen de tijd van de Marmotte, zou eeuwig zonde zijn.

Respect voor nu al zoveel kilometers!

Marieke

Anoniem zei

zoooo... dat is een mooi lijstje!

Anoniem zei

Hallo Barcanotte,

Ik heb je toegevoegd op mijn lijstje met ‘Webfietsers’. Zie mijn weblog.

groet, Gert

Anoniem zei

Na al je verhalen gelezen te hebben (je leest makkelijk weg trouwens, hele leuke schrijfstijl) lijkt 't me stug dat ik tijdens de Jan Janssen Classic in je wiel hang....ten eerste rijd ik de 150 km en ten tweede fiets je me véél te hard *glimlach*