maandag 3 maart 2008

Een nieuw jasje

Niet gelijk wegzappen of in dit geval wegsurfen, dit is nog steeds hetzelfde weblog alleen in een ander, nieuw jasje. En nog steeds reuze interessant al zou je dat aan het aantal reacties niet zeggen want dat zijn er tot op heden 0! Allemaal mensen zonder mening? Nee toch zeker. Misschien is het een kwestie van niet weten hoe, daarom de volgende korte cursus "reactie plaatsen".

Reageren op een bericht:

Niks aanmeldprocedures, je kunt direct reageren en wel zo:

1. Onderaan elk bericht vind je de tekst: geplaatst door… , .. reacties . Klik op die tekst "..reacties" en je krijgt een nieuw scherm.
Rechtsboven op dat nieuwe scherm staat de tekst "laat een reactie achter" met daar onder een wit, leeg vierkant.

2. Klik binnen dat vierkant en begin je reactie in te typen. Onderteken je reactie binnen dat witte vierkant, met je naam, bijnaam of met niets.

3. Daarna selecteer je je identiteit (na de tekst: kies een identiteit) door het lege bolletje voor de Tekst "Anoniem" aan te klikken, het lege bolletje wordt dan groen van binnen.

4. Klik daarna op de tekst "reactie publiceren"

Na een paar seconden staat helemaal boven aan op dezelfde pagina "de reactie is gepubliceerd"

Klaar is Kees (of wie dan ook).

Zo en nu maar afwachten. Niet allemaal tegelijk gaan reageren natuurlijk anders kan ik het niet bijhouden.
Er is sneeuw op komst dus dat zal morgenavond wel "huiskamerfietsen" worden oftewel op de hometrainer. Kan ik gelijk weer eens een filmpje kijken (tijdens het fietsen) want dat is ondertussen ook al weer een tijdje geleden. Na morgenavond kan je hier dus ook gelijk terecht voor een filmbespreking. Sla je 2 vliegen in 1 klap, als dat geen reacties oplevert weet ik het ook niet meer. Tot morgen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik volg al zo'n twee jaar lang allerlei weblogs over hardlopen en schrijf zelf ook over hardlopen. Er wordt veel over en weer gereageerd.

Sinds enkele weken schrijf ik ook over fietsen en ben ik ook weblogs van fietsers gaan lezen. Ik verbaas me erover dat er op de fietslogs zo weinig gereageerd wordt. Dit in tegenstelling tot de looplogs dus.

Succes met je mooie weblog!