zondag 14 maart 2010

Kater

Morgen begint de nieuwe werkweek weer en is de vakantieweek weer voorbij. Ik ben nooit zo van souvenirtjes meenemen van je vakantieadres maar nu heb ik er gratis een meegekregen en van wie? Ik heb geen idee.
Feit is dat ik vandaag met een flink verstopt hoofd zat, een neus zonder functie (ademen of ruiken onmogelijk) en ik voelde me als van Gogh. Zonder linkeroor (of was het bij hem rechts?) althans die zit ook dicht en ik hoor aan die kant weinig tot niks.
Een vakantiekater maar op zich voel ik me lichamelijk verder nog wel goed dus als het hierbij blijft valt het allemaal nog wel mee.
We zien wel wat het wordt en wanneer er weer gefietst kan worden, voorlopig weinig tempo of eigenlijk heel veel Tempo!

1 opmerking:

Theo zei

Dat is balen na zo'n mooi trainingskamp...ik wens je alle gezondheid toe en weinig 'tempotraining'... ;-)