donderdag 13 augustus 2009

20 minuten

Meer heb ik niet nodig om na thuiskomst van het werk een gedaanteverwisseling te ondergaan en als sportieve fietser weer buiten te staan.
17.36 uur thuis, vervolgens fietskleding pakken, omkleden, naar het toilet, hartslagmeter omdoen, broekenvet waar nodig aanbrengen, 2 bidons vullen, fietscomputertje op het stuur doen, bandjes op spanning brengen, banaantje+energiereep+sportdrank nuttigen, camera pakken en met mobieltje, plakspullen en energiereepje in de achterzak, fietsschoenen aandoen, helm en bril op, fiets pakken, sleutels mee en deur afdraaien, met de lift naar beneden, start van de rit om 17.56 uur.

En dat allemaal in 20 minuten. Meer heb ik echt niet nodig. En als ik echt haast zou maken zou het denk ik ook nog wel in 15 minuten lukken. Piece of cake.
Vanavond ging de rit weer in noordelijk richting via Bergschenhoek en Berkel en Rodenrijs naar Zoetermeer. Daarna via Benthuizen, Moerkapelle en Zevenhuizen weer terug. Wederom prima fietsweer en met de camera heb ik onderweg nog wat video geschoten. Eens kijken of we daar een leuke montage van kunnen maken (kan even duren!).
Het ging eigenlijk erg lekker vanavond. Geen tintelende vingers, geen brandende voeten, geen hongerklop (!) of andere ongemakken. Gewoon weer een prima fietsavondje met 69 kilometers door het mooie Zuid-Holland dat nog genoeg stille, groene plekken heeft.

Kwam weer hele mooie plekjes tegen waar ik best een huisje neer zou willen zetten. En dan hoef ik niet eens die hele jackpot van de Staatsloterij te hebben.
Eén vijfde deel is ook goed, meer heb ik niet nodig.

1 opmerking:

Theo zei

Ha Ton,
Leuk om jouw blog te lezen en je routes die richting Benthuizen-Moerkapelle te volgen - is ook vaak mijn fietsterrein!
Doorgaan zo! Groet, Theo