zondag 7 juni 2009

Up

Ik ben een filmliefhebber en vooral gek op de animatiefilms van Pixar en Disney. Ik heb ze allemaal gezien en gedeeltelijk op DVD in huis. Vooral de korte films van Pixar zijn meesterlijk!
Zo ook de allernieuwste "Up" (check de website voor de trailer) ziet er weer super uit, veel humor en schitterend gemaakt.
Ik hoor vele denken 'kinderfilms' maar als je even kijkt naar de computertechnologie die erachter zit dan is er niets kinderachtigs aan. En bovendien : het houdt me jong!
Omhoog was vandaag ook het devies in de interval training en zelfs 12 keer ging het up en down. En de Polar toverde weer een mooie symmetrische grafiek tevoorschijn.
De eerste 6 keer zittend en de tweede serie van 6 ging staand op de pedalen. Had behoorlijk wat power en de bovenbenen voelde flink opgepompt maar dan op een lekkere manier.
Bij elkaar een training van 52km in 1 uur en 41 min. waar het in de laatste 15 minuten nog net even begon te regenen dus ik had een dubbele cooling down! Het regende gelukkig niet hard genoeg om alles nog helemaal nat en vuil te maken dus de fiets een beetje afdrogen was voldoende.
Een lekkere pittige training en daar was ook helemaal niets kinderachtigs aan!

2 opmerkingen:

Martin zei

Inderdaad weer een fraaie grafiek. Lekker getraind! Maar nu ff een domme vraag. Waar rijd jij dit trainingsritje Ton? Als ik het goed zie kom je tot 110 meter hoogte.

Ton zei

Gewoon in Rotterdam de Van Brienenoordbrug op en af! Steeds een klimmetje van zo'n 900 meter lang en van 3,5-4%. Fiets hem eigenlijk alleen als het oostenwind is, dan heb je geen last van de uitlaatgassen van de voorbijrazende auto's.