zaterdag 20 juni 2009

Fotodag

Vandaag was het rustdag, fotodag, eetdag, feestdag. Feestdag? Ja, feestdag. Fete du Musique.
Ergens in het dorp zeker? Nee hoor, nog geen 20 meter van mij vandaan op het pleintje precies naast het chalet.
Place de la Moussiere heet het. Wist ik veel.
Om 20.00 uur gaat het van start en ze zijn nu even aan het soundchecken (goeie band trouwens, en dat meen ik!). Komt natuurlijk niet helemaal lekker uit met morgen een cyclo van 164km voor de boeg. Maar ach, vorig jaar duurde het tot half 1 dus heb ik maar alvast wat voorgeslapen.
Allemaal nadat ik de omgeving vanochtend en in de vroege middag digitaal heb vastgelegd. Even naar Avoriaz gereden (met voorsprong het lelijkste skidorp wat ik ooit heb gezien!) en naar Thonon les Bains, aan het meer van Geneve. Daarna terug naar Morzine en mijn startnummer opgehaald. Nog even naar de koolhydratenwinkel (de supermarkt) en daarna heb ik dus mijn bed opgezocht. Toch nog even 2 uurtjes onder zeil geweest tot het moment dat ze het drumstel gingen testen.
Nou, die deed het hoor!
Ik ben benieuwd wat het wordt, er is wel gratis eten dus ik ga maar even de Hollander uithangen. Diverse bands, eten, drank, vuurwerk, het mag wat kosten!
De gedachte aan 164 km zet ik maar even uit m'n hoofd, dat komt morgenochtend wel. Laat het feest maar beginnen!

Geen opmerkingen: