woensdag 17 juni 2009

Een hele trip

Om 3.30 uur ging de wekker. Waaat???!! Ja, zo vroeg dus!
Ongeveer 1000km te gaan en om niet in een of andere ochtendspits terecht te komen moest ik er dus vroeg bij wezen. Om half 5 precies reed ik met een volle auto de stille straat uit met het kompas op het zuiden.
Frankrijk, here I come!
Ik zal jullie niet vermoeien met een verslag van 1000 snelweg kilometers (vooral veel asfalt) maar het ging in ieder geval heel voorspoedig. Vrijwel lege snelwegen en ik kon dus lekker doortrappen ondersteund door af en toe een Red Bull. Het geeft je vleugels maar ik heb me over het algemeen toch netjes aan de snelheden gehouden.
Om 15.30 uur arriveerde ik op mijn bestemming en werd welkom geheten door Mark in Chalet "La Vieille Ferme de la Moussiere". Ziet er allemaal prima uit, mooie kamer, mooi weer, mooi uitzicht. Tres bien! Hier ga ik het wel even uithouden.
En morgen? Wat denk je?! Fietsen!

Geen opmerkingen: