vrijdag 24 oktober 2008

De wreedste maand

Het begon afgelopen woensdagavond met een wat zere keel. De nacht van woensdag op donderdag bleek geen wonderdokter want gisterochtend stond ik op met dezelfde keelpijn. Maar goed, nog niks bijzonders aan de hand, een aspro en een strepsiltje deden de klachten toch redelijk verdwijnen en gisteravond kroop ik dus vol vertrouwen op de Tacx om de laatste restjes eruit te zweten.
Het ging best lekker, 1 uur en een kwartier, 36km, en ondertussen de film
Mirrors op de tv bekeken. Ook de waterval was al wat minder dan vorige week (het lichaam gaat er ook aan wennen) dus ik was tevreden.
Vanochtend voelde ik mij echter een stuk minder en op dit moment, aan het eind van de vrijdagmiddag, voel ik me toch wel flink beroerd. Er moet een wonder gebeuren wil ik dit weekend gaan fietsen, voorlopig zet ik een streep door zaterdag en zondag. Het is niet anders, volgende week maar weer. Nu eerst even uitzieken.
Oktober, de wreedste maand volgens
BLØF.

1 opmerking:

Gert zei

Beterschap Ton! Dat je hierna maar weer heel veel kilometers in goede gezondheid mag maken!

PS: Mooie plaat van Blof, he?