woensdag 8 oktober 2008

Wat als.....?

Ik denk dat veel fietsers uit het toertochten- en cyclopeloton het zich wel eens hebben afgevraagd. Hoe ver had ik kunnen komen als ik als kleine jongen op wielrennen was gegaan? Droomden we allemaal niet van de Tour als we op onze fietsjes door de straten raceten?
Er zullen er net als ik veel een andere kant zijn opgegaan, andere sporten, andere interesses. Er er dan pas veel later (te laat) achter komen dat dat fietsen toch wel heel erg leuk was en is.
Gelukkig kunnen we ons nu uitleven in de vele cyclo's die er worden georganiseerd voor al die toerfietsers en ondertussen bladeren we oude fotoboeken door. Wat als...?

1 opmerking:

Gert zei

Heel erg leuk die oude foto's Ton! Ik kan zien dat we ongeveer in dezelfde tijd zijn opgegroeid, de foto's ademen ook de sfeer van mijn jeugd uit.

Wat als? Niet te lang over na blijven denken... :-)