zondag 2 november 2008

Beursbenen

Dit zou een boeiend verslag moeten worden van een mooie mountainbiketocht van bijvoorbeeld Veenendaal of Roosendaal of misschien wel de ATB-marathon van Gert-Jan Theunissen in de Rips. Niets van dit alles.
Een paar essentiƫle fietsonderdelen (longen, keel, neus) van mijn lichaam weigert nog steeds mee te werken en zo gaat er een mooie zonnige zondag voorbij zonder wind in mijn haren en modder in mijn neus. Gelukkig is het nog maar 2 november.
Met pijnlijke beursbenen dan maar een verslag van de Bikemotion Benelux die ik gisteren bezocht in Utrecht. Als een kind in een snoepwinkel heb ik mij 4 uur lopen vergapen aan al het lekkers wat er zo al te snoepen is in fietsland. Voor degenen die het bos niet wilden inruilen voor de jaarbeurshallen en daarmee een logische keus hebben gemaakt kunnen het een en ander meebeleven in deze foto-impressie.
Na 4 uur afwisselend lopen en stilstaan konden mijn voeten de weelde niet langer dragen en vertrok ik met 7,3 kilo aan folders (thuis gewogen op de weegschaal) in de rugzak huiswaarts. Helaas worden de wensen en dromen momenteel nog geblokkeerd door de financiƫle crisis in mijn portemonnee anders zou ik snel, en met uitgeruste voeten, naar de winkel rennen!
Voorlopig moet ik het met de gratis folders doen.

1 opmerking:

Henk zei

Je zou het nog in je rug gaan krijgen van het sjouwen met de folders!