vrijdag 5 september 2008

Pagina 7

Daar sta je dan op pagina 7 van hét race & mtb magazine "Fiets". Webfietser van de maand september en dat na slechts 9 maanden bloggen. Een prettige "bevalling" kan je wel zeggen. Ze hebben er een leuk stukje van gemaakt dat ik echter toch nog even van de nodige nuances wil voorzien.
Ten eerste is de foto van een jaar geleden boven op de Mont Ventoux en met het nog aanwezige zwembandje duidelijk in beeld! (ik was daar minimaal 15kg zwaarder). Je blijft lekker drijven in het zwembad maar met die verpakking zou ik het met de Marmotte heel wat zwaarder hebben gehad.

Na de Marmotte was er inderdaad even sprake van een dipje, maar de relatieve rustpauze was ook wel gepland. Het opstarten daarna was even wat moeilijk maar om nou te stellen dat ik er tabak van had is misschien ietwat te sterk uitgedrukt.
Maar verder alle credits naar de redactie, zeker ook vanwege de gewonnen mobiele telefoon. Ik heb me dan ook maar weer per vandaag geabonneerd op "Fiets". Wat? Was je dat als fanatieke fietser dan niet? Nee, na ruim 15 jaar abonnee te zijn geweest heb ik het zo'n 2 of 3 jaar geleden opgezegd. Ik kocht 'm al weer een tijdje los maar nu vind ik het blad dusdanig verbeterd dat een abonnement op z'n plaats is. Voor wat hoort wat, toch?
Het is leuk te zien wat zo'n publicatie oplevert voor je weblog. Onderstaand de statistieken van de afgelopen week waarbij op te mer
ken is dat de abonnees het blad op donderdag 4 sept. op de mat kregen en de losse verkoop vandaag, 5 sept. is gestart.
De grafiek spreekt voor zich.
Allemaal bedankt voor de leuke reacties en fietse dit weekend!



5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Ton,

Welkom bij de web-fiets-blog-club, haha. Gefeliciteerd.
Inderdaad schieten de bezoekers aantallen omhoog. Ook veel plezier met de telefoon.

Groetjes Lars.
www.larsroos.nl
www.naarboven.web-log.nl

Gert zei

Zeg jongens, nu ben ik aan de beurt hoor! ;-)

groet, Gert

http://blog.gertnoordhoek.nl/

Siep zei

Welkom in de wereld van de Fiets Webbloggers, Siep

Anoniem zei

Als je graag je bezoekerstellertje omhoog ziet, moet je eens je url posten in een gastenboek of forum. Dat had ik gedaan met mijn blog over LBL van Le Champion, wat ik meldde in het gastenboek bij LC. De twee daaropvolgende dagen kwamen er 67 en 62 bezoekers. Leuk he!

Anoniem zei

Als je graag je bezoekerstellertje omhoog ziet gaan, dan moet je je url eens in een gastenboek of forum posten. Dat had ik gedaan met mijn blog over LBL van Le Champion, wat ik meldde in het gastenboek van LC. De daarop volgende dagen kwamen 67 en 62 bezoekers langs. Leuk hoor!