woensdag 10 september 2008

De lucht in

Na gisteren voelde ik mijn spiertjes toch redelijk dus vanavond een gewone D1-training. Het was weer lekker weer vandaag, niet al teveel wind en een goede fietstemperatuur. Klaarblijkelijk ook goed weer om een ballonnetje op te laten, ik heb er zeker 5 de lucht in zien gaan onderweg.
Het rondje ging via Rijsoord en Heerjansdam langs de Carnisse- en Rhoonse Grienden. Na de golfbaan gekeerd en via Barendrecht weer terug naar Capelle. Verder niet veel bijzonderheden, ik kon de hartslag vrij constant houden en lekker tempo gedraaid.
Een ritje van 64 km in 2 uur en 2 min.
Morgen misschien nog even wat losrijden en dan vrijdag richting Limburg. Na het surfen over diverse weersites lijkt het er trouwens op dat we zondag aardig weer krijgen. Voor de organisatie van Boogie's Extreme ook goed want als de eerste editie al gelijk helemaal verregend is ook balen.
Laat ik vast maar eens wat spullen gaan inpakken, tot later!

Geen opmerkingen: