donderdag 15 april 2010

Kort maar krachtig

Nog even op de valreep een kort blogje waar eigenlijk helemaal geen tijd voor is want ik moet gewoon nu gaan slapen. Morgen vertrekken we naar Limburg om zaterdag de Amstel Gold Race te gaan rijden.
Gisteren nog even een generale repetitie gehad met een rondje rond de Nieuwkoopse Plassen en ik moet zeggen dat de benen er in ieder geval klaar voor zijn. Het ging weer als een speer. Een ronde van 92 km in 2 uur en 42 minuten. Nou, daar hoef je geen hogere wiskunde voor gestudeerd te hebben om te zien dat de straatstenen er redelijk zijn uitgereden!
Vanavond nog even op en neer naar Alkmaar geweest om een lezing bij te wonen over sport en voeding welke werd gegeven door Ineke Earnshaw. Toch weer wat opgestoken in belang van het team en mijzelf met het oog op de Grote Dag die op 3 juni plaats gaat vinden.
Een beetje aan de late kant terug en dus weinig tijd om mijn spullen nog te pakken. Even wat tips gevraagt aan Amber, de expert op het gebied van time-management in crisissituaties. Haar advies : met de linkerhand de tas inpakken, met de rechterhand alvast tandenpoetsen en op de iPhone inspreken wat je nog meer mee moet nemen.
Nou dat multitasking werkt misschien voor een vrouw maar voor mij dus niet. Op een gegeven moment stond ik iets met mijn tandenborstel op m'n iPhone in te toetsen, was m'n rechterhand al weer aan het uitpakken en stond ik met een mond vol schuim tegen m'n tas te praten. Ik heb het dus allemaal maar 1 voor 1 gedaan, het duurde al met al wat langer maar het zit er allemaal in.
Morgen gaat de wekker om een uur of 6, ontbijten en dan zorgen dat ik om half 8 in Pijnacker sta en hopen dat ik niks ben vergeten. M'n fiets bijvoorbeeld.............het zou wat zijn!
Limburg here we come!

1 opmerking:

Gert zei

Ik fietste 14 april april ook rond de Nieuwkoopse plassen toevallig, maar ben je helaas niet tegen gekomen.