vrijdag 20 juni 2008

Vakantie-inpakstress

Een mooi scrabblewoord "vakantie-inpakstress", al zal die door het streepje wel worden afgekeurd. Toch lullig met 2 of 3 x woordwaarde.

Nog 2 dagen en dan gaat het richting Frankrijk en het mooie weer (volgens alle meteo-sites)!
Dat betekent dus vakantiespullen bij elkaar zoeken en dat is toch wel een beetje stressen. Wat neem ik mee, wat neem ik niet mee? Ben ik niks vergeten? Moet ik nog wat kopen? Vragen die heel de dag rondstuiteren in mijn hersenpan, ik wordt er eerlijk gezegd een beetje crazy van.

Het is nu 18.00 uur, het lijkt wel of er een bom ontploft is in mijn woonkamer, overal spullen, ingepakt, nog niet ingepakt. Ik geloof dat ik het nu allemaal wel zo'n beetje klaar heb liggen, nu eerst even eten.
Morgen de Jan Janssen Classic nog even rijden dus de energievoorraad moet op peil gebracht worden en dat betekent : PASTA!
(mijn favoriet: met gesneden biefstuk, gegrilde paprika, gedroogde tomaatjes en een beetje boel ketchup!)
Het is nu aftellen geblazen richting de Marmotte die over 2 weken op het programma staat, de spanning stijgt, en ik heb zo ontzettend veel zin om weer in de bergen te rijden. Mijn geduld wordt vreselijk op de proef gesteld de laatste dagen. Mentale training.
Hopelijk morgenavond nog even een berichtje en dat wordt het 2 weken stil op mijn weblog, ik verwacht niet in de vakantie iets te kunnen plaatsen. Hou vol, op 7 juli ben ik weer terug met een volledig verslag.

Au revoir et à bientôt!

1 opmerking:

Anoniem zei

Mega veel succes de 5e hè!! We zullen elkaar vast niet tegenkomen tussen die duizenden mensen. Wij staan op camping La Piscine, óf in de camper (ik vrees van niet ivm met kapotte motor) en anders in tent. Jij?

En alles heel houden hè?