zaterdag 12 juli 2008

Nieuwe doelen

Ik kijk naar de blanco pagina's van mijn trainingsschema. Daar waar het vóór de Marmotte gevuld was met plannen, resultaten en statistieken, staren de lege regels mij nu aan. Vragende blikken. Wat nu?
Het is na een weekje rust tijd om nieuwe doelen te bepalen, nieuwe uitdagingen voor de komende maanden. Het jaar is pas op de helft en hoewel er al een schitterend hoofdgerecht is genuttigd zal een lekker toetje ook nog best smaken!
Na een weekje niksen vandaag weer het eerste ritje op de racefiets. Een toertje door het Westland, ontspannen, ondanks de flinke wind.
Lekker gereden (72km in 2 uur 19) na een week waarin het gezonde regime totaal overboord werd gegooid. Het lichaam heeft gelukkig niet geprotesteerd tegen het patatje oorlog, de pizza en de halve liter Ben & Jerry's
. Eén week heb ik mij gedragen als de gemiddelde Nederlander. Moet kunnen.
Nieuwe doelen. Gezien het beperkte aantal vrije werkdagen helaas geen tripjes meer buiten de Benelux, maar de kalender leverde me toch nog een aantal leuke ritten op.
De planning ziet er als volgt uit :

- 02/08/2008 De "Sean Kelly", toertocht van 190km vanuit Vielsalm.
- 30/08/2008 La Velomediane "Claude Criquielion", cyclo van 175km in L
a Roche
- 14/09/2008 Boogie's Extreme, toertocht van 150km vanuit Valkenburg

Morgen nog een ontspannen ritje van een paar uurtjes en dan wordt het tijd om de draad weer op te pakken. Vanaf komende week gaan we weer serieus te werk, het speelkwartiertje is over. Dat sluiten we af met het walhalla voor de mannelijke fietser (en toeschouwer) : Leontien's Ladies Ride.
7000 dames tegelijk op de fiets...............ik denk dat ik maar even ga kijken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Ton,

Ik heb al een paar x een mail naar fiets gestuurd hoor omje aan te prijzen als Webfietser. Hopelijk ben je het volgende maand.
Trouwens mooie nieuwe doelen hoor. Mijn (ons) grote doel is volgend jaar op 4 juni.

Groeten Lars
www.larsroos.nl