dinsdag 22 juli 2008

Mijlpaal

Het heeft even geduurd maar ik heb weer de inspiratie gevonden om wat op mijn weblog te plaatsen.
De Marmotte inspanningen hebben nog wat nagegalmd, zowel in negatieve als in positieve zin. Meegeholpen door het slechte zomerweer was de zin om te fietsen de afgelopen week ver te zoeken en ook de zin om wat te schrijven was in geen velden of wegen te bekennen. Een algehele lusteloosheid, het lichaam en geest hadden samen een afspraak gemaakt : "hij kan de pot op, nu gaan wij even met vakantie!"
Gelukkig zijn er ook leuke dingen te melden zoals de foto's die deze week arriveerden vanuit Frankrijk. Prachtige actiefoto's van de Marmotte in een mooie map met afbeeldingen en info van de bedwongen bergen. Erg goed verzorgd door Photobreton.com (maar dat mag ook wel voor die prijs!).
Ik heb nog nooit zo vaak en zo lang naar mezelf zitten kijken als de afgelopen dagen, ik krijg er wat narcistische trekjes van!
Ook positief was het gevoel in de benen dat ik vanavond weer had. Kracht, souplesse en het ging dan ook erg lekker. Een rondje Puttershoek van 61 km in 1 uur en 53 min. betekent toch een leuk gemiddelde na 2 weken bijna niet actief te zijn geweest. Even leek het nog flink te gaan regenen maar het bleef bij een paar druppels en nu kan de zomer echt gaan beginnen in Nederland!
De 61 km van vanavond betekende ook dat er vandaag een mijlpaal werd bereikt. Meer dan 10000 km zijn er dit jaar al onder de verschillende wielen door gegaan!
2008 wordt en is eigenlijk al een jaar met vele records!

1 opmerking:

Gert zei

Heel herkenbaar! Na mijn fietsvakantie was zowel de zin om te fietsen als de zin om te bloggen afwezig.

Welkom terug!