donderdag 14 augustus 2008

Stilte in de storm

Ik ga hier geen reclame zitten maken voor de nieuwe single van Jan Smit. Maar tijdens de stormachtige wind van de laatste dagen is er niet gefietst, niet geblogt, een week zonder inspiratie.
Van een zwart gat wil ik nog niet spreken maar het valt op het ogenblik niet mee om regelmaat in het fietsen te krijgen.
Gelukkig kreeg ik vandaag een mailtje binnen dat misschien helpt : volgende maand ben ik webfietser in het tijdschrift Fiets!!!
Vanaf 5 september ligt 'ie in de winkel en in mijn dromen zie ik de lange rijen al voor de winkels staan, mensen met slaapzakken die 's ochtends om 5.00 uur al voor de nog gesloten deuren liggen te wachten, mensen vechtend om het laatste exemplaar! Hallooooo...Ton.......wakker worden!!!
Ok, ok, ik draaf een beetje door, in ieder geval iedereen die mijn weblog bij de redactie van Fiets heeft aanbevolen, bedankt!
Trouwens wel een errrug mooie telefoon die ik hiermee heb verdiend, de Sony Ericsson K850i Cyber-shot.
Gelukkig hoef ik komend weekend nog niet incognito op de fiets tijdens de Posbank-Reichswaldtour die ik vanuit Ede ga rijden. Paspoort niet vergeten want we gaan over de grens, het "Reichswald" in. Een mooi natuurgebied waar ik al een paar keer eerder doorheen ben gereden. En het weer schijnt ook nog te gaan meewerken, het kan niet op!
Morgen eerst maar eens de fiets een beetje poetsen, dat is er ook flink bij ingeschoten tijdens de algehele dip van de laatste week.
De storm is trouwens weer voorbij, de stilte hopelijk ook.

6 opmerkingen:

Angelo Roelandt zei

Erg leuk Ton dat je webfietser bent geworden in het blad fiets. Ik kijk er al naar uit, mijn slaapzak heb ik gelukkig niet nodig om een exemplaar te kunnen bemachtigen (haha) Bij mij valt ie elke maand gewoon netjes op de deurmat. Groeten,

Angelo

Gert zei

Gefeliciteerd Ton! Echt verdient hoor!

Verder heb ik deze week ook minder gefietst met die wind.

Henk zei

Gefliciteerd Ton!!
Ik zal zorgen dat ik 5 september op tijd in de winkel ben om zo nog net het laatste exemplaar te kunnen aanschaffen!!
Groeten,
Henk

Anoniem zei

Ik ben benieuwd wat ze schrijven... of weetje dat ook al?

Ton zei

Bedankt allemaal, en Marieke, ik weet nog niet wat ze over me gaan vertellen. Maar het zullen geen dingen zijn die ik nog niet weet!

Anoniem zei

Welkom bij de uitverkorenen!