woensdag 30 januari 2008

Weekend Limburg (3)

Zondag 27 januari 2008.
Vandaag staat de 3e rit van dit lange weekend op het programma. Na het ontbijt en de koffie wordt het tijd om te beslissen of ik het veld in ga of dat ik weer op de weg ga rijden. Ik zie m'n mooie schone fiets staan en heb eigenlijk niet veel zin om weer te moeten poetsen. De keus is daarna snel gemaakt: op de weg. Het is wat minder weer geworden, wat kouder en bewolkt, maar gelukkig droog dus het regenjack blijft in de tas. De rit gaat vandaag wat meer oostelijk, via Bocholtz een stukje Duitsland in, daarna door Vaals even Belgiƫ in en via Teuven en Slenaken de grens weer over richting Euverem. Na een tijdje fietsen merk ik dat de benen toch wel wat minder worden en dat je 3 dagen achter elkaar stevig stoempen toch wel gaat voelen. Het is tenslotte pas januari! Al met al fiets ik na 85 km en 3.30 uur weer met een voldaan gevoel het bungalowpark op. Nog een avondje relaxen en de volgende ochtend weer richting Randstad. Dit is voor herhaling vatbaar.
Niet vergeten : vlaaien meenemen voor het thuisfront!

Geen opmerkingen: