zaterdag 22 december 2007

Witte wereld


Het was vanochtend -6 op de thermometer, toch wel een beetje erg koud om vroeg te gaan fietsen. Tot nu toe was het me vanaf begin oktober steeds gelukt om op zaterdag een duurtraining van ongeveer 4 uur te volbrengen. Dan zat ik steeds lekker vroeg op de fiets en was het nog lekker stil en rustig met verkeer. Nu leek het me toch beter om even te wachten op het zonnetje wat was voorspeld. En gelukkig hadden de weermannen in de Bilt het deze keer goed voorspeld. Om 12 uur op de fiets gesprongen en toch nog zo'n 90km door een fotogeniek Nederland gefietst. De prachtige witte wereld lag te pronken in de winterzon en helaas moest ik mijn blik op de weg richten en concentreren op de gladde plekken maar wat was er veel moois onderweg te zien! Eindelijk weer een beetje winter en dit is toch veel beter dan al die storm en regen van de laatste tijd. Van mij mag het nog wel even zo blijven en volgens mij denken al die kinderen op het ijs er ook zo over!
Zal ik toch mijn schaatsen maar gaan opzoeken? Eerst morgen naar Calfven voor een mooie rit op de ATB, daarna zien we wel weer.

Geen opmerkingen: