donderdag 20 december 2007

Online shoppen

Ik heb een probleem. Ik heb een koopverslaving. Maar dan wel een hele specifieke koopverslaving. Je raadt het al, fietsspullen! Kleding, accessoires, onderdelen, alles wat je bij een fiets kunt bedenken dus eigenlijk. Gelukkig kan ik me wel beheersen om me niet zwaar in de schulden te steken, dus het valt eigenlijk best wel mee. Zoals het gaat met alle verslavingen wordt er altijd ontkent maar in dit geval overdrijf ik echt een beetje. Echter, zodra m’n portemonnaie het toelaat kan ik het niet laten om eventjes online te shoppen. Dat is ook gelijk het nadeel, een druk op de knop en je bent gelijk in de winkel.Maar je hoort mij verder niet klagen hoor. Al die nieuwe spullen, ik ben uren zoet met al dat moois. Onderstaand mijn favoriete plekken op het net. Ga ook eens kijken, maar pas op! Voor je het weet kan je niet meer stoppen, je bent gewaarschuwd!




Geen opmerkingen: