zondag 14 december 2008

Wintercriterium

Met een paar graadjes minder koud en ook een stuk minder wind dan gisteren was het vanmiddag best lekker weer om nog even 2 uurtjes de racefiets te pakken. Een pittige training met 4 x de Van Brienenoordbrug op en neer en ik heb het niet getimed maar laten we zeggen dus bij elkaar 4 series van 2 x 2.30 min. in D2/D3 met tussen elke serie een rondje van zo'n 4 km.
Op onderstaand kaartje kun je aan de linkerkant de VBB zien en het tussenrondje links ervan. Ik denk dat ik niet verder dan 6km hemelsbreed van huis ben geweest maar met de warming-up en cooling-down kwam ik toch op een totaal uit van 55km in totaal 1 uur en 54 min.

Eerst even een versnellingskabeltje vervangen en dan volgende week weer eens een ATB-tochtje uitzoeken, want ik krijg modderontwenningsverschijnselen!


Geen opmerkingen: