woensdag 17 december 2008

It's Magic!

Vandaag ben ik op vakantie geweest! Naar Mallorca! Lekker een rondje over het eiland gefietst in het zonnetje...........niet echt natuurlijk. Virtueel!
December is toch vooral de maand van de cadeaus en buiten de Sinterklaas en de Kerst is er natuurlijk de jaarwisseling. Mijn eigen jaarwisseling wel te verstaan!
Dat houdt ook niet op, weer een jaar erbij en ik zie Abraham al heeeeeeel in de verte fietsen! En ik kan remmen wat ik wil maar ze reageren niet, de wielen blijven draaien en vroeg of laat (liever zo laat mogelijk) zal ik hem inhalen.
Om dat vooruitzicht enigszins te verzachten heb ik mij in deze feestelijke cadeaumaand maar eens getrakteerd. De Tacx Swing is verleden tijd en de toekomst van het binnenfietsen ziet er ineens een stukje draaglijker uit met de Tacx i-Magic!
Als Mohammed ('s winters) niet naar de berg kan, dan brengen we de berg gewoon naar Mohammed.


De Alpen en Dolomieten kan ik nu al vast beleven in de huiskamer en met de thermostaat op 25 graden komen we al lekker in de zomerstemming.
Vandaag dus even het speelgoed in elkaar gezet en op de computer geïnstalleerd, allemaal zo gepiept en daarna even uitproberen natuurlijk.
Bij elkaar 1 uur en 15 min. gefietst en de tijd is omgevlogen! Ik moet er wel nog even voor gaan zitten om alle mogelijkheden en instellingen onder de knie te krijgen en ik wil nog wat Real Life Video's op de kop tikken maar dan kan ik mij daarna echt in de virtuele wereld storten.
Het was trouwens lekker rustig op Mallorca, 3 auto's en 1 motor tegengekomen, heerlijk!

8 opmerkingen:

Gert zei

Ik wil ook naar Mallorca!!

Angelo Roelandt zei

Gefeliciteerd met je verjaardag Ton en veel trainingsplezier met de i-magic.

Henk zei

Gefeliciteerd!!
Mooi kadootje voor jezelf hier zal je de komende maanden veel pelzier van hebben!

Anoniem zei

Mallorca real live is ook aan te raden hoor, weet ik uit eigen ervaring. Laat je video ook zien in welke plaatsjes je fietst? Vlak of bergachtig?

Anoniem zei

Mooi man!
Waarom je keuze voor de I-Magic en niet de Fortius??
Siep

roadracer@xs4all.nl

Anoniem zei

Hoi Ton, mooi kado man! Wat was je afweging voor de I-Magic?
roadracer@xs4all.nl

Siep

Anoniem zei

Ton trap je zo hard dat je energie terug levert om zo je stookkosten weer terug te winnen? Haha.

Lars
www.larsroos.nl

Ton zei

Om nog even te reageren op wat reacties:
De keuze viel op de i-Magic omdat die qua prijs op de grens lag van wat ik er voor uit wilde geven. En bovendien heeft de Fortius niet meer mogelijkheden maar is alleen voorzien van een motorrem, waardoor je wel de werkelijkheid qua belasting meer benaderd.
Lars, ik heb geprobeerd er een elektrisch kacheltje mee op te stoken, maar dat is helaas niet gelukt!