donderdag 20 november 2008

11 Bergen

In tegenstelling tot vorig jaar heb ik momenteel nogal wat motivatieproblemen. Geen idee waar het aan ligt maar ik heb de afgelopen 2 weken, op 1 training op de Tacx na en buiten het woon-werkverkeer, niet gefietst!
Wel allerlei klusjes in huis gedaan, zoals het opruimen van overbodige en al jaren niet gebruikte spullen. Ook staan de 2 fietsen er blinkend bij, helemaal op en top schoon gemaakt en alle bewegende delen gesmeerd. Klaar om gebruikt te worden, maar ja....
Toch zal ik voor komend weekend de spirit weer moeten vinden om de 11 Bergen Cyclo tot een goed einde te brengen. Ik verwacht er niet al te veel van, maar het lijkt me in ieder geval leuk om eens een keer het mountainbiken in deze vorm te doen.

De weersvoorspellingen zullen het in ieder geval niet makkelijker maken. Kou, sneeuw, regen ,wind. Alle ingrediënten zijn er om er samen met de modder, die naar verwachting ook in ruime hoeveelheid aanwezig zal zijn, een pittig ritje van te maken.
Onderstaand het rondje in het Orderbos bij Apeldoorn dat ik 6 maal zal moeten gaan afleggen met uiteindelijk een totaal van 49km en 560 hoogtemeters. Het verslag (al dan niet met modderspetters) zal smeuïg zijn en volgt z.s.m!

1 opmerking:

Anoniem zei

He Ton,
bijgekomen?
Doe me ff je email, dan mail ik je de foto's.
groetjes