maandag 18 januari 2010

Nieuw thuis

Na het spinnen en het vergaderen met het hele team van gisteren stuurde ik mijn auto vanavond weer richting Pijnacker. Ik rij de route tegenwoordig geblinddoekt want het moet wel een uitdaging blijven natuurlijk. Eén van de peilers onder het gedachtengoed van Alpe d'HuZes : als iets niet onmogelijk is, dan is het geen uitdaging meer om het te doen.
Pijnacker, het lijkt me een gezellig dorp, misschien moet ik maar verhuizen want het lijkt wel of ik het tegenwoordig meer zie dan mijn woonplaats Capelle! Tijdens het spinnen had ik even het idee dat ik niet weg was geweest en dat de spinningles van zondag nog steeds aan de gang was.
Een blik in de spiegel en de aanblik van een andere outfit bracht me weer terug in de werkelijkheid.
Geen zondag meer maar alweer maandag. "Blue monday" scheen het vandaag te zijn, de meest deprimerende dag van het jaar. Laten we daar gelijk maar even een streep doorheen halen want er was wat mij betreft alleen maar goed nieuws te melden vandaag.
Allereerst lukte het ons allemaal om ons in te schrijven voor de Amstel Gold Race wat al een prestatie op zich is! En ook vandaag kwamen er weer diverse bedragen en toezeggingen binnen van sponsors en kreeg onze sponsormagneet Amber het weer voor elkaar om in de media te verschijnen. In de Postiljon van Zoetermeer e.o. bijvoorbeeld en je moet er niet vreemd van opkijken als er binnenkort in de bijlage van een landelijk dagblad een bekend gezicht verschijnt.
Maar ook alle andere teamleden zijn ontzettend actief in het werven van sponsors en tijdens de vergadering van afgelopen zondag bleek dan ook wel dat we als team met de neuzen duidelijk allemaal de juiste kant op staan. We gaan er voor de volle 100% voor om van deze actie een groot succes te maken!
Hoe het alle teamleden vergaat in hun voorbereiding kunt u uiteraard lezen op de actiepagina's van het team die u via de foto's onderaan kunt bereiken. Ga eens kijken en lees het verhaal achter de fietser en de motivatie om deze uitdaging tot een succesvol einde te brengen!
Helaas heb ik zelf geen actiepagina waarop u een bedrag kunt doneren. Zelfs de 6-voudige beklimming van de Alpe d'Huez zal ik niet officieel kunnen volbrengen. Toch zet ik mij volledig in voor deze actie en sta voor 100% achter de 8 fantastische teamleden, een groep die mij een gevoel van een "nieuw thuis" geeft, die mij en hopelijk ook u inspireren. Dit zijn de kanjers en ik ben ongelofelijk trots en blij dat ik ze mag begeleiden in het volbrengen van een fantastische prestatie. Lees hun verhaal en DONEER! Klik op de foto om naar de persoonlijke actiepagina te gaan.



Johan en Amber







Hans en Irene







Richard en Inge







Rob en Ilona

Geen opmerkingen: