zondag 18 januari 2009

Valse start


Het is vandaag 18 januari 2009. Het nieuwe jaar is al ruim 2 en een halve week aan de gang en de kilometerteller staat op het schamele aantal van 35.
Er zijn wat problemen met de startmotor, maar ach, wie heeft er met het afgelopen bitterkoude weer geen problemen gehad met de startmotor? Alleen voor dit soort problemen kan je de ANWB niet bellen maar ben je volledig op jezelf aangewezen.
Maar goed, dit weekend is Lance weer begonnen down under dus moet voor mij de knop ook maar weer om en om het een en ander in gang te zetten heb ik mij eerst maar eens ingeschreven voor wat mooie uitdagingen:

* 03-05-2009 Shimano Fiets Challenge 150 km (Vaals)
* 21-05-2009 Steven Rooks Classic 160 km (Maastricht)
* 21-06-2009 La Fausto Coppi 200 km (Cuneo, Italiƫ)
* 04-07-2009 La Marmotte 174 km (Bourg d'Oisans, Frankrijk)

En daar de blogberichten rechtevenredig gekoppeld zijn met het aantal trainingen hoeft je geen hogere wiskunde te hebben gestudeerd om te begrijpen dat die dan ook weer wat regelmatiger zullen verschijnen.
Gelukkig las ik vandaag dat ook Alberto Contador achter ligt op schema. Je ziet het, het kan de besten overkomen.

3 opmerkingen:

Gert zei

Met SFC en SRC rij ik dezelfde afstanden als jij!

Anoniem zei

Nice, La Fausto Coppi.

Ik mis er nog 1... op 29 augustus.

;-)

Anoniem zei

Ja, Marieke, de Vuelta in Drenthe, ik heb je enthousiaste oproep gelezen. Lijkt me inderdaad leuk en ik hou 'm zeker in gedachten!