vrijdag 2 juni 2017

Alarmbel

Je weet dat het tijd is als de helft van je broeken niet meer passen, je t-shirts aanvoelen als dwangbuizen en als de knoopjes spontaan van je overhemd springen. "I don't need therapy, i just need to go CYCLING" staat er op 1 van m'n t-shirts die ik nog wel durf aan te trekken. Een simpele maar heldere conclusie.

Om inspiratie op te doen ben ik teruggekeerd naar m'n blog en heb veel verhalen teruggelezen. Mooie herinneringen kwamen weer terug en ook leuk om te zien dat er blijkbaar nog regelmatig naar mijn blog wordt gekeken. Vorige maand nog zo'n 300 pageviews!
Fietsen en bloggen, dat ging me altijd goed af. Zonder nog duidelijke doelen in het vooruitzicht (behalve die overtollige kilo's kwijtraken dan) zal ik proberen om wat berichtjes te plaatsen. Benieuwd of er nog "oude" lezers terugkeren.

Geen opmerkingen: