woensdag 8 september 2010

100 keer

Ik hou zo'n beetje alles bij wat ik op fietsgebied doe en daaruit bleek dat ik gisteravond alweer mijn 100e fietsrit van het jaar heb gemaakt. 100 keer nadenken over wat je gaat aantrekken, 100 keer de bidon(s) vullen, 100 keer bedenken waar je naartoe gaat fietsen (ja zelfs op de Tacx).
Het kan bijna geen toeval zijn dat ik gister onbewust exact hetzelfde rondje en afstand heb gereden als vorig jaar tijdens mijn "jubileumrit". Het was nu wel 11 dagen eerder en precies 1 minuut sneller! Ook alweer een bevestiging dat ik dit jaar aardig vooruit ben gegaan, haha. Alleen het weer was nu wel wat minder, een frisse dinsdagavond tegen een zonnige nazomer-vrijdagavond vorig jaar.
Het was dus weer een mooi rondje langs de Vlist en de beentjes (in het kort gestoken maar ook in de olie) draaiden lekker rond. Een goed gevoel wat ik graag nog even tot zondag wil vasthouden wanneer ik mijn laatste kunstje wil opvoeren van dit wegseizoen. Zeg nog even niet wat en laat de spanning er nog even in maar uiteraard zal ik er weer een aardig verhaal over te vertellen hebben, ongeacht de uitkomst!
Een lekker windje kwam gisteravond ook goed van pas om alle negatieve gedachten uit m'n hoofd te blazen en plaats te maken voor mooie nieuwe dingen zoals Alpe d'HuZes 2011. Maandagavond na een uurtje spinnen (was ook wel weer eens lekker) de kick-off gehad van het nieuwe team wat nog niet compleet is maar nu al enthousiast en vol goeie ideeën. Lees het blog van Amber over deze eerste bijeenkomst.
De avonden worden alweer een stuk korter en het zal niet lang meer duren of de lampjes moeten weer uit de kast gehaald worden. Nu ging het nog en even voor 8-en stapte ik na 57 mooie kilometers weer naar binnen.
Donderdag (bij goed weer) nog een ritje en dan zondag alles uit de kast. Nog 1x de Wilier op volle snelheid brengen (zijn definitief laatste kunstje) en het hart op hol. Heerlijk. Kannie wachten!

1 opmerking:

Theo zei

Van harte, Ton! En...heb je een nieuwe fiets gekocht? Ben benieuwd! Veel sukZES alvast met de nieuwe doelstellingen!